Pohodniške poti

Cesta mošta

Cesta mošta je tematska pohodniška pot, ki poteka na območju naselij Tolsti Vrh, Strojna, Zelenbreg, Šentanel, Jamnica in Suhi Vrh. Turistična trasa vodi po kmetijah, kjer je mogoče preizkusiti koroški mošt (sadno vino). Omenjena pijača je zaščitni znak koroških domačij; le redke so kmetije, ki ga ne pridelujejo za lastne potrebe. Dostop do moštne ceste je možen iz treh smeri: Ravne, Prevalje, Štopar pri Prevaljah. Cesta mošta predstavlja tematsko turistično ponudbo, ki poteka na krožni trasi v skupni dolžini 37 kilometrov ter se dviga in spušča od dolinskih 400 do 1055 metrov nadmorske višine na Strojni. Na to osnovno traso se navezujejo še tri prečne lokalne gozdne ceste, ki tako tvorijo štiri krajše krožne variante.

Mlinarska pot

Pot, ki poteka v bližini Strojne, vodi po dolini Šentanelske reke in pritokov, po sledeh nekdanjih mlinov, ki so mleli od 18. do druge polovice 20. stoletja. Edini ohranjen in v prvotno podobo obnovljen mlin je na izhodišču poti, ob Povhovem mlinu. Pot nas iz dolin popelje tudi na obronke Jamnice in Belšaka, z enkratnimi pogledi na Karavanke, Mežiško dolino in Celovško kotlino. Pri kmetiji Mikl v Jamnici je možna preusmeritev na rekreacijsko pot, ki nas skozi turistično vas Šentanel popelje nazaj na izhodišče pri Povhovem Mlinu.

Malgajeva pot

Pot se začne pri Kulturnem centru na Ravnah na Koroškem in se vije po Malgajevi ulici do mostu čez reko Mežo. Tu prečka magistralno cesto Ravne na Koroškem–Dravograd, nadaljuje skozi železniški podhod in nato takoj zavije desno po stopnicah navzgor. Pot se tu priključi markirani planinski poti, ki se vije proti Šteharskemu vrhu. Nadaljuje se 20 metrov po cesti in nato zavije levo po kolovozu navzgor. Pot se nadaljuje mimo kmetije na makadamsko cesto. Tu se planinska pot odcepi na Šteharski vrh, Malgajeva pot pa zavije desno po cesti do kmetije Spodnji Lečnik. Približno 20 metrov pred tablo Kmetije Spodnji Lečnik se pot pri smerokazu spusti desno čez travnik po lepem kolovozu in nadaljuje mimo naselja ter skozi železniški podhod do Malgajevega spomenika. Pot zavije desno po gozdni cesti proti naselju Javornik in se zaključi, kjer se je začela, v Trgu na Ravnah na Koroškem.